Companiile își pot contacta clienții direct pe WhatsApp. Inteligența Artificială va comunica cu persoanele apelate. Marile companii vor putea să apeleze clienţii prin WhatsApp şi să folosească în acest sens voci generate de inteligenţa artificială.
Cel puţin unii dintre cei trei miliarde de utilizatori WhatsApp nu vor fi încântaţi să afle că tocmai a crescut şansa de a fi apelaţi de „roboţi”.
Companiile își pot contacta clienții direct pe WhatsApp. Inteligența Artificială va comunica cu persoanele apelate
Asta pentru că Meta a deschis accesul marilor companii la funcţiile de comunicare vocală cu utilizatorii WhatsApp, funcţionalitate ce era disponibilă până acum doar firmelor mici.
CITEȘTE ȘI: Guvernul va analiza toate cele peste 200 de sporuri care sunt acordate în prezent în sistemul bugetar. Sporul pentru condiții vătămătoare a fost tăiat
În următoarele săptămâni, spune Meta, companiile mari vor putea să acceseze apelurile audio pe WhatsApp prin intermediul API-ului dedicat.
Acestea vor putea configura agenţi AI care să comunice mesajele comerciale clienţilor, iar pe viitor vor putea folosi inteligenţa artificială pentru a oferi suport şi pentru a face recomandări de produse.
Pe viitor, spune Meta, utilizatorii şi companiile îşi vor putea trimite şi mesaje vocale prin WhatsApp.
CITEȘTE ȘI: Un controlor de bilete a fost arestat pentru agresiune sexuală. A pipăit un minor în autobuz!
WhatsApp Business, versiunea celei mai populare aplicaţii de comunicare dedicate companiilor, are peste 200 de milioane de utilizatori pe lună. Sursa. stirileprotv.
Urmărește știrile Guvernatorul și pe pagina de Facebook, pe Youtube pe Tik Tok sau direct pe canalul de WhatsApp.