Kaufland își îmbogățește clienții fideli, în aceste zile. Ambalajele cu SGR aduse la aparatele de la orice supermarket îi umple de bani pe români.
Țigarete electronice cu droguri mortale vândute copiilor prin Snapchat. Dealerii s-au trezit cu polițiștii la ușă
Kaufland România desfășoară, în perioada 31 mai – 03 iunie, cea de-a treia ediție a campaniei care încurajează colectarea separată, oferind recompense clienților fideli care adoptă un comportament responsabil, informează compania prin intermediul unui comunicat transmis către Economica.net.
CITEȘTE ȘI. Verificați-vă telefoanele mobile. Guvernatorul BNR, anunț important pentru românii cu banii la saltea sau pe card
Clienții care aduc ambalaje cu simbolul SGR la aparatele din orice magazin Kaufland în perioada campaniei, folosesc tichetul valoric eliberat de automat la cumpărături, împreună cu scanarea Kaufland Card la casa de marcat, primesc încă o dată valoarea tichetului sub formă de cupon de reducere în aplicația Kaufland Card.
CITEȘTE ȘI. Metallica vine în Capitală în 2026! S-a anunțat un MEGA CONCERT. Fanii își pot achiziționa deja biletele!
Cuponul alocat în contul utilizatorului poate fi folosit în toate magazinele Kaufland România începând cu data de 23 iunie până pe 6 iulie 2025, pentru cumpărături care depășesc valoarea sa cu cel puțin 1 leu. Valoarea cuponului este egală cu suma tichetelor obținute din returnarea ambalajelor în magazin, în limita a 50 de lei și maximum 100 de recipiente pentru fiecare utilizator Kaufland Card.
CITEȘTE ȘI. O bancă celebră din România, a scos la vânzare o Skoda Octavia, 1.9 TDI la un preț incredibil de mic. Mega oferta e pentru toată lumea
Pentru clienții care dețin cardul de client în format fizic, reducerea se poate activa pe website-ul pentrumine.kaufland.ro, prin conectarea în contul de client Kaufland Card sau de pe tableta de la Biroul de Informații din magazinele Kaufland.
CITEȘTE ȘI. Câți bani pot să scoată românii de la bancomat în 2025. Este hotărât. Oamenii trebuie să știe asta!
Campania este susținută printr-o comunicare amplă, vizibilă în toate mediile relevante: de la TV și radio, la apariții în catalogul săptămânal Kaufland, până la conținut digital pe canalele proprii, inclusiv site-ul companiei, pagina de Facebook și canalul de YouTube Kaufland România.
Urmărește știrile Guvernatorul și pe pagina de Facebook, pe Youtube pe Tik Tok sau direct pe canalul de WhatsApp.