Produsul de la Lidl care costă numai 19,99 lei. Este chilipirul pe care se bat românii când apare la raft! Lidl, un colos din retailul german, aparținând de același grup, Schwarz, alături de Kaufland, a venit în România în urmă cu mult timp și promovează modelul de discounter.
Românii frecventează în prezent magazinele Lidl pentru a pune mâna – în special – pe un produs care are un preț redus, de doar 19,99 lei, pe fondul începutului de an școlar. Toate detaliile, în rândurile următoare.
E vorba despre un set de două tricouri pentru băieți, la doar 19,99 lei, după cum am menționat anterior, de culoare albă – 100% bumbac. Pe site-ul celor de la Lidl, articolele au fost încadrate în categoria „Îmbrăcăminte pentru copii 9-15 ani”.
Același set pepperts! e disponibil pentru fete, tot la 19,99 lei, culoarea fiind diferită. De asemenea, Lidl comercializează inclusiv pantaloni scurți pentru băieți (90% bumbac, 10% viscoză), la 16,99 lei, dar și pentru fete (100% bumbac), la 24,99 lei.
CITEȘTE ȘI: 43 de percheziții domiciliare. 50 de persoane audiate, pentru organizarea unui grup infracțional de trafic cu droguri de mare risc și dare de mită
Lidl a ajuns la 365 de magazine până la finalul anului 2024 și a atins, în luna aprilie, un total de aproximativ 380 de unități. Extinderea a vizat orașe mari din țară, precum Cluj-Napoca, Galați, Sibiu sau Suceava, dar și comune ca Hâșova.
Eforturile celor de la Lidl se concentrează în jurul eficienței operaționale, cu o gamă restrânsă de produse, mărci proprii și costuri reduse.
În 2023, Lidl a bifat o cifră de afaceri de 21,7 miliarde de lei, trecând peste Kaufland. Creșterea poate fi catalogată drept spectaculoasă, ținând cont de faptul că Lidl a crescut de peste 15 ori în 13 ani.
CITEȘTE ȘI. Încă un ”Most Wanted” a fost adus acasă! Individul încercase să violeze o copilă de 10 ani! Are de ispășit 6 ani de închisoare!
În ultimii ani, Lidl și-a îndreptat tot mai mult atenția către segmentul non-food. Astfel, retailerul german a experimentat magazine temporare dedicate anumitor branduri non-alimentare.
La începutul lunii august, Lidl a deschis primul magazin dedicat produselor non-alimentare. Noul supermarket, situat în localitatea germană Lottstetten, la granița cu Elveția, funcționează sub denumirea „Home & Living”. Magazinul are o suprafață de 500 de metri pătrați și comercializează o gamă largă de electrocasnice, textile, scule, accesorii pentru casă, articole sportive, jucării și multe altele, din mărcile proprii Crivit, Esmara, Livarno, Lupilu, Parkside și Silvercrest.
CITEȘTE ȘI: SĂNĂTATE cu SENS. Mișcare pentru minte: 5 efecte incredibile asupra creierului tău
Potrivit publicației Lebensmittelzeitung, prin acest nou concept, Lidl vrea să devină un concurent de temut pentru lanțurile de magazine precum Action, TEDi și Woolworth, care pun accentul exclusiv pe produse non-alimentare la prețuri „prietenoase”. Sursa. bugetul.ro.
Urmărește știrile Guvernatorul și pe pagina de Facebook, pe Youtube pe Tik Tok sau direct pe canalul de WhatsApp.